Forum

Alle reacties

Kris M
491 thumb_up 2309 comment Andere particulier
2 jaren geleden

Het werk dat jij niet uitvoert zal door de nieuwe eigenaar moeten uitgevoerd worden wat de verkoopswaarde natuurlijk drukt.  Natuurlijk is het ook zo dat niet alle werken resulteren in evenveel meerwaarde als de kost van het werk.

Eerder afwegen of je in dat huis wil blijven wonen (bv wegens knappe architectuur, ligging of grootte van de tuin) en dus renoveert dan wel of je liever verhuist en verkoopt.

Renaatmoerman
0 thumb_up 1 comment
2 jaren geleden

Reken uit hoeveel grond er is en wat de waarde ervan is (via prijzen in de omgeving). Meestal kun je dergelijk pand enkel nog verkopen voor de grondwaarde. Je kan dan beslissen of dit je genoeg opbrengt. Zo te horen heeft renoveren geen enkele zin.

Annfrie
0 thumb_up 2 comment Andere particulier
2 jaren geleden

Ja, ik geloof niet in renoveren, benoveren. Zo te horen kom ik uit aan een bedrag dat ik onmogelijk kan ophoesten. Verkopen en laten afbreken zal de beste keuze zijn. 

Annfrie
0 thumb_up 2 comment Andere particulier
2 jaren geleden

Het is niet mijn bedoeling om een ander met kosten op te zadelen. 

De kosten lopen hoog op en dat kan ik alleen niet ophoesten.

Verkopen zal dus de optie zijn.

Hugo C.
306 thumb_up 1817 comment
2 jaren geleden

Er zijn altijd kopers op zoek naar een woning om af te breken en nieuw op te richten. De meeste oude woningen worden eigenlijk verkocht aan de waarde van het terrein.

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.