Livios: Bouwen aan morgen

H4 Module voor Viessmann Vitodens 200

H4 Module voor Viessmann Vitodens 200

Jeroen.Vandezande
0 thumb_up 0 comment Andere particulier
#Centrale verwarming · 2 maanden geleden

Ik heb een Viessmann Vitodens 200-W WB2C, Ik heb inmiddels de uitbreidings module H4 gekocht, deze zou een aan/uit sturing moeten toelaten.
Ik ben van plan om 7 radiatoren van een slimme Tado kraan te voorzien en ook de slimme thermostaat van Tado te kopen. Maar mijn testen (waarbij ik het relays contact van de Tado Extension module simuleer door een kleine schakelaar) hebben geen invloed op het gedrag van de ketel. Deze gaat niet aan wanneer de schakelaar aan is of gaat ook niet uit als deze uit staat. 
Ik denk dat er misschien ergens een instelling moet gedaan worden vooraleer de ketel dit contact gebruikt?
Zouden jullie mij kunnen helpen om uit te vissen wat ik moet doen om de H4 module te laten werken?

reageer Quote Privébericht Ik heb zelf een vraag

Alle reacties

Reacties

Smij
1 thumb_up 14 comment Verbouwer
1 maand geleden

Ik veronderstel dat je een weersafhankelijkevregeling hebt?

in dat geval is het veel intelligenter van de Tado-thermostaat te koppelen aan de KM-busvan je regeling. Op die manier blijft de weersafhankelijke regeling van de ketel werken, en volgt hij automatisch de warmtevraag van de Tado-regeling

meer info kan je terugvinden op:

https://www.viessmann.be/nl/viessmann-apps/tado.html

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Relevante vragen

Weet jij het antwoord op deze vragen?