Livios: Bouwen aan morgen


Ervaringen VAN PELLICOM NV, Bornem

Alle reacties


Reacties

phara Moens
0 thumb_up 3 comment Andere particulier
1 jaar geleden

Van Pellicom gaat binnenkort de ramen bij mijn zoon in Lier vervangen.  Ik kan je wel al vertellen dat ze verleden week bij mijn ouders in Lint de ramen vervangen hebben. Zij waren uiterst tevreden met het resultaat. Vermits ze tegen iedereen reclame maakt, maar niet van de internetgeneratie is, maak ik wat reclame online voor dit bedrijf. Wij zijn toevallig bij dit bedrijf terechtgekomen ( via het internet ) en ik heb ze vervolgens aan mijn moeder aangeraden. Dit voornamelijk omdat we al wat offertes hadden van enkele bedrijven uit onze buurt die een stuk duurder waren. Hun verkoper vertelde mij dat ze zeer goede prijzen hadden voor de basiskleuren ( wit, crème wit,.... ) omdat ze zelf veel ramen produceren voor aanbestedingen, andere schrijnwerkers,.... kunnen ze op deze manier hun prijzen drukken. Ik had zelf ook een goed gevoel bij dit bedrijf om dat het een familiale structuur en geen grote reclame georiënteerd organisatie is. 

Je mag mij altijd contacteren voor onze bevindingen. 

Groetjes 

moes
1 thumb_up 12 comment Andere professioneel
1 jaar geleden

ik zou de redactie van Livios aanraden dit bericht te verwijderen. Op andere bouwsites speelt men het zelfde spel. "Iemand stelt een vraag over dit bedrijf en "toevallig" reageert een nieuw lid met een eerst epost zéér positief over desbetreffend bedrijf

Livios.be
62 thumb_up 595 comment Andere professioneel
1 jaar geleden

Dag Moes,

Op een ander forum zie ik inderdaad dezelfde post staan, maar voorlopig geef ik nog het voordeel van de twijfel. De topicstarter heeft namelijk ook al deelgenomen in andere topics op dit forum.

Moest blijken dat het inderdaad om reclame gaat, grijpen we in.

Mvg,

Gerry 
Livios.be

arrow_forward

Elke week interessante artikels en het laatste (ver)bouwnieuws in je mailbox? Schrijf je dan in op de Livios-nieuwsbrief! Volg ons zeker ook op Facebook, Twitter en Pinterest.

phara Moens
0 thumb_up 3 comment Andere particulier
1 jaar geleden

Dit gaat echt niet om reclame!!!!!!!!!!!!!!

Ben degelijk wel particulier, en natuurlijk maak ik reclame voor de Firma van Pelicom

Hun kwaliteit is echt goed, en hun prijzen zeker

Indien je echt interesse hebt mag je altijd met mij contact opnemen

Bie_VdVliet
0 thumb_up 2 comment Verbouwer
1 jaar geleden

Ter info, het kan interesseren dat er niet één maar meerdere forums zijn met een reclame boodschap van deze persoon, oa op bouwinfo en solvari.

Ik ben momenteel naar ervaringen met Van Pellicom aan het zoeken naar aanleiding van de zeer slechte behandeling en totaal gebrek aan professionele communicatie waar mijn ouders momenteel mee te maken krijgen vanwege Van Pellicom. De plaatsing is deze week aan de gang. Maar er zijn al enorm veel fouten gemaakt aan hun kant. Het meest bedroevende hierbij is hun gebrek aan communicatie hierover.

Met vriendelijke groeten,

Bie Van der Vliet

Schoolstraat 100

2450 Meerhout 

phara Moens
0 thumb_up 3 comment Andere particulier
1 jaar geleden

Het klopt ik heb op meerdere forums gereageerd. Dit mag toch dacht ik???

Daar is toch niks mis mee. Ofwel?

Mijn ouders zijn nu eenmaal content met hun ramen.

Terwijl ze in begin er heel wantrouwig over waren omdat de prijs vele goedkoper was dan de andere

offertes dat ze gekregen hadden. Zelfs tot voor de plaatsing hadden ze hun twijfels.

Maar ik kreeg terwijl ze aan het ramen aan het plaatsen waren al een telefoontje van mijn moeder

om me te bedanken dat ik hen  Van pellicom aangeraden had. Tijdens plaatsing zagen de plaatsers dat er iets beschadigd was door het transporteren. De dag erna hebben ze het direct vernieuwd.

Voor mezelf was het ook totaal onbekend terrein. want ik heb voor mijn zoon daar ramen besteld.

Doordat mijn zoon zijn appartement nog door iemand anders bewoont is,  en die persoon niet wil dat er ramen worden geplaatst dat zij er in woont.

Zijn die van mijn ouders eerst geplaatst.

Van Pellicom heeft er geen probleem over gemaakt dat de plaatsing pas  volgend jaar in november

kan doorgaan. Ik vind het heel jammer dat er zo fel word gereageerd op mijn reacties????

Als je me niet geloofd ga zelf dan maar kijken bij mijn moeder, vraag haar zelf over haar ervaring.

Trouwens de reclame van Van Pellicom staat nog altijd in haar voor tuin.

Familie Moens

Kardinaal Cardijnlaan, 47

2547  Lint

Mlies
0 thumb_up 2 comment Andere particulier
7 maanden geleden

Ondertussen zijn wij met de firma Van Pellicom tot een onderling akkoord gekomen waar beide partijen zich in kunnen vinden. Uiteindelijk werden er voldoene inspanningen geleverd om de problemen op te lossen en om naar een oplossing te zoeken waar iedereen zich in kan vinden.

Hierbij verwijder ik mijn post.

Met vriendelijke groeten

Marlies Wyffels

8904 Boezinge

Van pellicom NV
0 thumb_up 1 comment Andere professioneel
6 maanden geleden

Geachte mevrouw Wyffels,

Ik ben op de hoogte gesteld van uw post op dit forum en  betreur dat u onze firma op deze manier in diskrediet brengt.

Gedurende onze 50 jaar op de markt kunnen we niet uitsluiten dat er af en toe een foutje sluipt in een dossier.  Wij zijn dan  ook zo eerlijk om dit toe te geven, wat u niet zal kunnen ontkennen.

Voor de fouten die we maken nemen wij steeds onze verantwoordelijkheid als raamspecialist.

In uw dossier werd een raam geplaatst met een foutieve afmeting van 2 cm. Dit raam is zeer snel in onze productie hermaakt en ook het nieuwe glas met kleinhouten is in ons bezit.

Ik ben van mening dat u ons eerst de kans dient te geven om onze fout te herstellen vooraleer u zich zo negatief uitlaat over onze firma.

Zoals ook bij bovenstaande post bij familie Vandervliet hebben wij onze fout direct erkent en onze verantwoordelijkheid opgenomen. Na de werken ontvingen we een blanco opleveringsdocument, zonder enige opmerking !

Helaas neemt men dan niet meer de moeite om de negatieve posts te verwijderen of in positieve zin aan te passen.

Zo hoop ik ook dat u, na de afwerking van u dossier,  tevreden zal zijn van het eindresultaat en dat we samen een blanco opleveringsdocument kunnen opstellen.

Tot binnenkort,

 

Het Van pellicom - team

Bie_VdVliet
0 thumb_up 2 comment Verbouwer
6 maanden geleden

Beste Van pellicom - team,


ik zou de moeite genomen hebben om mijn post te verwijderen of aan te passen indien hier effectief aanleiding toe geweest zou zijn. In tegenstelling tot wat u vermeldt, is er echter zeker nooit (vrijwillig) verantwoordelijkheid opgenomen. Er is zelfs nooit erkenning van fout vanwege Van pellicom geweest. En het opleveringsdocument was zeker niet blanco. Er stonden zoveel opmerkingen op dat er plaatsgebrek was.
De reden waarom ik geen verdere reactie meer heb gepost tot hiertoe is omdat er juridische stappen nodig waren om aanpassing van de gebreken te bekomen. En ik wilde dit proces niet verstoren.

De foutjes die in een dossier sluipen, zoals u het stelt, waren in het dossier van mijn ouders zo talrijk en zonder correcte communicatie hierover dat ik eerder zou spreken van slecht project management. Ik ben van mening dat de klant duidelijk en tijdig geïnformeerd dient te worden over de status van zijn project, ook indien er iets misloopt.

 
Ik stel voor dat u eerst nog een keer de werking van uw eigen bedrijf bekijkt in plaats van grof verhaal te komen halen bij gedupeerde klanten.

Met vriendelijke groeten,

Bie Van der Vliet
Schoolstraat 100
Meerhout

Mlies
0 thumb_up 2 comment Andere particulier
6 maanden geleden

Ondertussen zijn wij met de firma Van Pellicom tot een onderling akkoord gekomen waar beide partijen zich in kunnen vinden. Uiteindelijk werden er voldoene inspanningen geleverd om de problemen op te lossen en om naar een oplossing te zoeken waar iedereen zich in kan vinden.

Hierbij verwijder ik mijn post.

Met vriendelijke groeten

Marlies Wyffels

8904 Boezinge

1 2 · Volgende

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Relevante vragen

Weet jij het antwoord op deze vragen?