MiniMe013

Lid sinds 4/8/2020

• Verbouwer
  • 1 vraag gesteld
  • 3 vragen beantwoord
  • 1 vraag goed beantwoord
  • 0 bedankjes ontvangen
  • 1 lid bedankt
MiniMe013 Verbouwer

Geschiedenis

Reactie van MiniMe013

Kzal u es wa verduudelijking geven...

zet u effe 't wordt een lange tekst.

3 maand geleden ziet hij mij vanachter in de tuin en zegt hij: ik ben naar het stadhuis geweest om te melden dat we met een rattenplaag zitten en dat is uw schuld. 

Er wordt een brief gestuurd naar alle bewoners in de straat gestuurd. 

3d later brief wel degelijk in de bus. 

Anderhalve maand geleden zijn sluffer aan onze achterdeur gevonden. 

Ik zeg als't per ongeluk is zal hij er wel omkomen. 

Niemand gezien. 

3w later bezoek van de wijkagent omdat onze hond zou verwaarloosd zijn... 

Annoniem getipt geweest bij dierenwelzijn... ik zend e-mail naar dierenwelzijn die weten van niks. 

Die avond heb ik de overhangende takken van zijn notelaar afgedaan en in zijn kippenpark gegooid mooi op een hoopje (in een kolere want kben vo 90% zeker dat het van hem kwam die anonieme tip) 

Ik doe dit al 15j zijn overhangende takken afdoen, want hij doet dit niet. 

Nu is het het eerste jaar dat ik ze overgooi de vorige jaren heb ik ze altijd opgeruimd. 

Komt hij mij daarvoor de zaterdag aanspreken op straat aan een parking van een winkel hier zodat iedereen het hoort en beschuldigd hij mij van sluikstorten terwijl het nota bene zijn takken zijn... 

Kheb geantwoord... en uwe sluffer dandas geen sluikstorten. .. zijn antwoord kmoet die niet meer terug hebben hij is versleten... dat wil dus zeggen dat ik zijn afval moet weggooien... 

En mo zagen van zijn notelaar... 

Kzeg weet je wat bel de politie... 

20min later waren ze hier... 

Hij doet zijn verhaal en ik...

Zei em tegen de politie... gij kent uw wetboek niet... (zeer slim vind ik)...

Politie zei het gaat volgens ons om meneer zijn imago... 

Hij dacht gewoon dat de politie ging zeggen dat ik die takken moest opruimen wat ze dus niet gedaan hebben... 

Begrijp je nu mijn frustratie een beetje... 

En dat is al 15j zo als hij mij ziet is't vo te zagen van de kleinste onozeligheden eerst... 

Bekijk