kellyke19832011

Lid sinds 4/8/2020

• Andere particulier
  • 3 vragen gesteld
  • 46 vragen beantwoord
  • 0 vragen goed beantwoord
  • 0 bedankjes ontvangen
  • 0 leden bedankt
kellyke19832011 Andere particulier

Geschiedenis

Plaatsbeschrijving huurwoning
5 reacties · · #Huren
Reactie van kellyke19832011

omdat ik niks snap van deze site... wil de topic aanpassen en moest de naam veranderen omdat die vraag al gesteld was kwam erop te staan. ik werk met gsm 

Waarom open je een nieuw topic ? 

En dan nog met de extra verwarring appartement - woning ?

Bekijk
plaatsbeschrijving appartementje
54 reacties · · #Huren

als ik het kon had ik mijn vraag allang verwijdert,maar is niet mogelijk op deze site 

Binnenkort bent u Livios-kampioen in het behalen van de meeste reacties op een probleem dat er in feite niet is. Topt nu weten we alleen dat degene die de plaatsbeschrijving heeft opgemaakt een automatische zekering van 40A heeft beschreven als een verliesstroomschakelaar. Dat zijn fouten die regelmatig voorkomen in de plaatsbeschrijvingen omdat de opsteller ook niet altijd over alle parate kennis beschikt om iets juist te beschrijven. Bij  het einde van de huurovereenkomst zal men die fout ook wel inzien en daar geen problemen rond maken.

Wat wilt u juist bereiken? U hebt al de beoordeling van een advokaat dat de plaatsbeschrijving ongeldig is. Dus wat wilt u meer? Juridisch is er dus gewoon geen plaatsbeschrijving.

Bekijk

die is al voorbij de vervaldag 

Jouw vader vertegenwoordigt je. Als hij dat document heeft ondertekend is dat rechtsgeldig. Dat jij geen kopie hebt verandert daar niets aan en dat de tegenpartij op pensioen is ook niet. 

Die toestellen gaan niet stuk vanwege die aardlekschakelaar. Mogelijk is dit overspanning, gewoon slechte kwaliteit of pech. 8 toestellen is niet extreem hoog. De potentiele oorzaak hiervan onderzoeken is geen sinicure.

Stuur de huisbaas een aangetekende brief om binnen een redelijke termijn die aardlekschakelaar te plaatsen. Als je een bevestiging van de electricien hebt dat daar nooit een aardlekschakelaar heeft gestaan, sta je behoorlijk sterk in je schoenen niettegenstaande dat dit in de plaatsbeschrijving staat. Zou daar best wat druk uitoefenen, eventueel met een aangeteked schrijven en vaststelling van een electricien dat daar nooit een aardlekschakelaar en/of vermeldeing dat je niet zal twijfelen om megelijk naar de vrederechter te stappen.

Ik twijfel er sterk aan dat de plaatsbeschrijving enige rechtsgeldige waarde heeft. Heeft de huurder een expliciete volmacht gegeven aan zijn vader om te ondertekenen? Een plaatsbeschrijving die ter plaatse wordt opgemaakt en direct wordt ondertekend is al verdacht wat betreft inhoud en omschrijving. (Staat de verliesstroomschakelaar niet in de kelder bij de teller?).  Een vrederechter heeft al voor kleinere feiten een plaatsbeschrijving naar de prullenmand verwezen.

Vandaar ook mijn bemerking dat men toch enige terughoudendheid moet hebben in dergelijke discuties. Uiteindelijk kan de verhuurder tegen de eerstkomende vervaldag de huurovereenkomst opzeggen en moet je noodgedwongen verhuizen. 

Bekijk