Livios: Bouwen aan morgen

Johnny0503

Lid sinds 13/11/2016

• Andere professioneel
  • Lid sinds 13/11/2016
  • 0 vragen gesteld
  • 27 vragen beantwoord
  • 1 vraag goed beantwoord
  • 0 keer gequote door een ander
  • 4 bedankjes ontvangen
  • 0 leden bedankt

Johnny0503
  • Andere professioneel | Woont in aalter
Privébericht

Geschiedenis

1 2 3 · Volgende

Sapa, Reynaers of Engels

5 reacties ·

Reactie van Johnny0503

Persoonlijk vind ik reynaers sl38 heel goed, en mooi, is een slank design. Van Engels durf ik mij niet echt uitspreken maar persoonlijk is het niets voor mij. En sapa ken ik niet van profielen. 

Deurkader te kort

3 reacties ·

Reactie van Johnny0503

Normaal gezien zit er in een deur een andere borstel, een automatische borstel die naar beneden gaat van zodra de deur gesloten is. Deze sluit normaal de volledige deur af zodat er geen wind ofzo doorwaait. Nu zit er volgens de foto een smalle borstel in met lang "haar" maar dat is verre van optimaal. De deur is vermoedelijk geplaatst op een opstand van de buitendorpel maar dat zie ik niet goed. Het is de bedoeling dat die correcte borstel daar bovenop staat. Dan staat de deur in feite correct, dit is wel niet steeds mogelijk in verbouwing of nieuwbouw. Soms staat deze borstel ook op de geplaatste vloer. 

Pivoterende voordeur piept

Reactie van Johnny0503

Een pivoterende deur pivoteerd onder en bovenaan, onderaan steunt de deur op een " bal", bovenaan draait de deur in een opening ( pin uit deur naar een opening in kader ) heb het nog niet meegemaakt dat die piepen... 

Koude brug naar de glaslat

Reactie van Johnny0503

Beste, nee, alles is thermisch onderbroken , je glas, je kader , zodoende buiten en binnen gescheiden te houden.Tussen je glas zit een afstandshouder, dus kan je dara geen probleem hebben.

Afdichting raamvleugel

1 reactie ·

Reactie van Johnny0503

indien mogelijk, extra sluitpotjes laten bijplaatsen, kijken of het glas goed geplaatst is, desnoods ter hoogte van de kruk een spie bijplaatsen, kan ook nog de sluitpotjes draaien zodat de vleugel beter tegen het kader aangedrukt wordt.

1 2 3 · Volgende