Gert L

Lid sinds 25/2/2016

  • Verbouwer
  • 3 vragen gesteld
  • 11 vragen beantwoord
  • 0 vragen goed beantwoord
  • 1 bedankje ontvangen
  • 0 leden bedankt
Gert L Verbouwer Privébericht

Geschiedenis

PV omvormer: mono of 3 fazig
7 reacties · · #Elektriciteit
Reactie van Gert L

Dag RodeRidder en K16,

Dank voor het antwoord. Het is me toch nog niet helemaal duidelijk.

Wij zullen ook een thuisbatterij voorzien. Om recht te hebben op de premie is het ook nodig om over te schakelen op een slimme meter met het nieuwe systeem. We zullen dus geen terugdraaiende teller hebben, maar reeël verbruik en export betalen.

Als de omvormer op L3 wordt aangesloten, dan begrijp ik niet goed hoe bv. een wasmachine op L2 de geproduceerde stroom kan gebruiken.
Waar ik bezorgd om ben is dat de omvormer via L3 stroom op het net zal zetten terwijl de wasmachine op L2 stroom afneemt. In essentie betalen we dan 2 keer omdat we de geproduceerde stroom niet zelf consumeren?

Of zal die slimme teller toch compenseren over fases heen, ondanks dat hij niet terugdraait?

Groeten,
Gert

Bekijk
Comfort Ramen Gent
36 reacties · · #Buitenschrijnwerk
Reactie van Gert L

Dag Laurens,

Blij te zien dat jullie aan de website werken. Ik geef graag nog enkele tips mee ter verdere verbetering:

- Onlangs stuurde ik een bericht via het contactformulier, waarop ik jammer genoeg geen antwoord mocht ontvangen. Mogelijks is het formulier stuk?

- Best ook even de getuigenissen op de startpagina updaten. Het valt me op dat Jan en Ann uit Berchem vandaag tevreden zijn over hun Rehau schuifraam, terwijl dit in September 2016 nog een Schuco schuifraam was (zie bijlages).

Ik lees hier dat jullie het echt goed menen met jullie klanten, dus ik ga ervan uit dat dit een foutje van de webmaster is.

Groeten,

Gert (Sint-Gillis-Waas)

Bekijk
Koenig Ramen en Deuren
49 reacties · · #Buitenschrijnwerk
Reactie van Gert L

Onze eerst advokaat gaf hetzelfde advies. Heel blij dat we alsnog iemand anders hebben genomen. En al bij al nog een relatief snelle procedure. Raad aan anderen: wacht niet te lang: het heeft zin om stappen te ondernemen.

Wij hebben geleerd dat een zaakvoerder onder bepaalde omstandigheden wel degelijk aansprakelijk gesteld kan worden, ook al is het bedrijf failliet. Zelf medewerkers kunnen aansprakelijk gesteld worden. Wij hebben goeie hoop dat dat in ons geval binnenkort bevestigd zal worden. 

Het geval Koenig is 1 zaak, die bijna afgesloten is. Maar er is nog werk aan de winkel, namelijk: Het algemene gebrek aan steun en meldpunten. Ik vermoed dat de meeste mensen op dit forum een gevoel van hulploosheid en radeloosheid hebben gekend. Even was er een lichtpuntje met de komst van een vernieuwd meldpunt van FOD Economie. Ik ben zeer teleurgesteld over hoe dit meldpunt onze melding heeft aangepakt. Ik heb me voorgenomen om dat te melden bij de bevoegde minister. Vreemd dat de telecom-sector een goeie ombudsdienst heeft, maar de bouw niet. Dit terwijl we spreken over grotere bedragen en in een land met bakstenen in de maag. 

Tenslotte hebben we ook al enkele contact gelegd met de media om ons verhaal te brengen en zo meer mensen te waarschuwen over dergelijke praktijken. 

Groeten

Gert (sint-gillis-waas)

Bekijk
be spotted bvba
10 reacties · · #Buitenschrijnwerk
Reactie van Gert L

Dag Klusser,

de forumregels laten niet toe om namen te posten. Als ik dat doe, wordt de post verwijderd. Via mail geen probleem  

Nog geen coontactgegevens, maar wel namen van andere personen achter de oplichterij. Misschien voldoende om de politie in gang te zetten voor verder onderzoek. 

Ik zou heel graag een kopietje krijgen van uw offerte en de namen van de personen waarmee jij te maken hebt gehad. Ook kopieen van mails en brieven ben ik in geinteresseerd om te bestuderen  

Groeten,

Gert

Bekijk